خرید استیل
ورق استیل گندمی و طرحدار

ورق استیل گندمی و طرحدار

تاریخ انتشار: 1402/05/28

تعداد بازدید 131

امروزه استنلس استیل برای واحد های صنعتی و تولیدی جز یکی از کالا های اساسی و پرمصرف به شمار می آيد. استنلس استیل که به اختصار آن را استیل می نامند به صورت رول و ورق و مقاطعی مانند پروفیل، لوله و میگلرد و … تولید می شود.

مصرف ورق استنلس استیل در این بین جایگاه ویژه ای دارد که با سطوح مختلفی ارائه می شود. این سطوح عبارتند از دوپلیش مات ، خشدار روکشدار، براق، میرور یا آينه ای، تک پلیش و طرحدار. ورق استیل گندمی جز دسته طرحدار ها می باشد.

استیل طرحدار چیست

استیل طرحدار دارای الگو های خاصی در رنگ ها و طرح های غالبا برجسته می باشد.یکی از ورق های پرکاربرد و معروف طرحدار ورق گندمی می باشد. فرآيند تولید ورق های طرحدار مانند دیگر ورق های استنلس استیل می باشد و تنها تفاوت آنها در فرآيند پلیش سطح است که بجای پلیش کردن سطح را طرحدار می کنند.

ورق استیل گندمی نمونه ای از استیل طرحدار

ویژگی استیل طرحدار

جدای از بحث زیبایی ظاهری یکی از ویژگی های اصلی ورق های استیل طرحدار مقاومت آنها در برابر خراشیدگی نسبت به ورق های معمولی می باشد. استیل طرحدار خصوصا ورق استیل گندمی عمر طولانی تری نسبت به پلیت های بدون طرح استیل دارند و همین عمر برخی از هزینه های نگهداری را برای مصرف کننده کاهش می دهد.ساییدگی در محصولات ساخته شده با ورق های گندمی و طرحدار به خاطر وجود برجستگی موجود در سطح این ورق ها کمتر می باشد.

ورق استیل گندمی و طرحدار چه کاربرد هایی دارد

در مقالات گذشته کاربرد های استنلس استیل را به طور کلی توضیح دادیم و دیدیم که تقریبا در تمامی صنایع کاربرد دارند.

اما بیشتر کاربرد استیل های طردار و استیل گندمی در کارهای تزیینی و دکوراتیو می باشد. به طور مثال در ساخت نما های ساختمانی، پله برقی، آسانسور و پنل ها میتوانید کاربرد استیل گندمی و طرحدار را ببینید. ورق شانه تخم مرغی هم نوعی ورق طرحدار به حساب می آید.

ورق های گندمی و طرحدار بیشتر از آلیاژ های ۳۰۴، ۳۱۶ و ۴۳۰ تولید می شوند.

ورق های طرحدار استفاده شده در آسانسور

قیمت ورق استیل گندمی و طرحدار

ورق های طرحدار به علت اینکه میزان کار و عملیات طرحدار کردن آنها وقت و کار بیشتری نسیت به ورق های عادی می برد از قیمت بالاتری برخوردار هستند. معمولا ورق های طرحدار با ضخامت های کمتر از ۱ میلیمتر ارائه می شوند. شما می توانید برای خرید استیل های طرحدار با مشاوران گروه صنعتی کانکا در تماس باشید.

ورق استیل طرحدار چیست؟

استیل طرحدار نمونه از ورق های اسنتلس استیل هستند که بجای پلیش سطح در مرحله پایانی تولید سطح آنها با الگو های خاصی طرحدار می شود.

کاربرد استیل های طرحدار چیست؟

معمولا در کارهای تزیینی و دکوراتیو از استیل های طرحدار و گندمی استفاده می شود.

ورق استیل گندمی چیست؟

استیل گندمی نمونه ای از استیل طرحدار می باشد که در سطح ورق چیزی شبیه دانه های گندم وجود دارد.

افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ورق استیل سری ۲۰۰
ورق استیل سری ۲۰۰

تاریخ انتشار: 1402/05/28

تعداد بازدید 129

بسته بندی رول استیل چیست
بسته بندی رول استیل چیست

تاریخ انتشار: 1402/05/28

تعداد بازدید 668

استیل شانه تخم مرغی چیست
استیل شانه تخم مرغی چیست

تاریخ انتشار: 1402/05/28

تعداد بازدید 693

ورق استیل سری ۲۰۰

ورق استیل ۲۰۱، معروف ترین آلیاژ سری ۲۰۰برخی از خواص مهم ورق استیل ۲۰۱کاربرد های ورق استیل های سری ۲۰۰ به خصوص ورق ۲۰۱ممنوعیت واردات ورق استیل ۲۰۱ یکی دیگ ...

تاریخ انتشار: 1402/05/28

تعداد بازدید 129

بسته بندی رول استیل چیست

بسته بندی را با چه موادی و چگونه انجام می دهند؟روش های دیگر بسته بندی استیل چیست؟ لزوم فرآیند بسته بندی چیست؟استاندارد های بسته بندی استیل بسته‌بندی ر ...

تاریخ انتشار: 1402/05/28

تعداد بازدید 668

استیل شانه تخم مرغی چیست

ورق های شانه تخم مرغی چگونه تولید می شوندورق شانه تخم مرغی در کجا کاربرد داردضخامت و گرید مناسب برای تولید این ورق چیست ورق استیل شانه تخم مرغی یک نوع ور ...

تاریخ انتشار: 1402/05/28

تعداد بازدید 693